Preces atgriešana un apmaiņa
1. Veicot iepirkumus internet veikalā ORMUR.LV Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no pirkuma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas.
  
2. Lai atteiktos/apmainītu preci, Pasūtītājam jāieseniedz Veikalam - Pakalpojumu sniedzējām preču atgriešanas pieteikuma veidlapu 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Preču atgriešanas pieteikuma veidlapa ir pieejama Atgriesanas_veidlapa.pdf.  Preču atgriešanas pieteikumu var iesniegt nosūtot uz e-pastu [email protected] vai informējot Veikalu - Pakalpojuma sniedzēju zvanot pa tālruni +371 29622502.
 
3. Preču atgriešanas gadījumā, Veikals - Pakalpojumu sniedzējs atmaksā Pasūtītājam visus saņemtos maksājumus, kurus Pasūtītājs samaksāja preces pasūtījuma laikā, tajā skaitā arī piegādes maksa, ja prece bija piegādāta pa pastu vai izmantojot Omniva pakomātus (izņemot izmaksas, kas saistītas ar kurjera piegādi).
 
Uzmanību! Patērētājs sedz preces atpakaļ sūtīšanas izdevumus.
 
4. Pasūtītājam ir tiesības izmantot iegādātās preces atteikuma tiesības periodā (14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas), lai pārliecinātos, ka preces atbilst Pasūtītāja vajadzībām un vēlmēm. Uzmanību! Atteikuma tiesības periodā (14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas) Pasūtītājs var izmantot preces tikai lai pārbaudītu tās efektivitāti (tādā pašā mērā, kā tas būtu iespējams pirms pirkuma tirdzniecības veikalā), tikai tādā dagījuma, ja Pasūtītājs nolēma atgriezt preci Veikalam – Pakalpojuma sniedzējam. 
                              
5. Prece, kuru Pasūtītājs vēlas apmainīt vai atgriezt, nedrīkst būt bojāta vai lietota (attiecās uz apaviem un apģerbiem), precei jābūt oriģinālā (nebojātā) iepakojumā, kā arī visas rūpnīcas uzlīmes un nozīmes jāuzglabā tā sākotnējā formā.  
Ieteikums! Vienmēr uzmanīgi taisiet vaļā preču iepakojumu, nebojājot to.


6. Ja Pasūtītājs neuzmanības deļ iegādājis preci nepareiza izmēra, tad šo preci ir iespējams apmainīt (ja dotāja brīdī vajadzīgā prece ir pieejama veikalā). Uzmanību! Apmainot preci, piegādi Veikalam – Pakalpojuma sniedzējam apmaksā Pasūtītājs, bet piegādi Pasūtītājam apmaksā Veikals – Pakalpojuma sniedzējs.
  
7. Atgriežot preci Veikalam – Pakalpojumu sniedzējam, Pasūtītājam nepieciešams iesniegt kases čeku vai pavadzīmi, kuri bija saņemti iegādājoties preci, kā arī nodrošīnāt preci ar transportēšanas iepakojumu.
  
8. Ja Pasūtītājs izmanto atteikuma tiesības, internet veikals atmaksā naudu tikai ar pārskaitījumu uz bankas kontu, no kurā bija veikts pirkums, vai uz citu bankas kontu, kuru norādīs Pasūtītājs.
 
9. Gadīgumā ja prece vai iepakojums tika bojāti transportēšanas laikā, un Pasūtītājs nolēma izmantot atteikuma tiesības, lūdzam pielikt preces bojājumu apliecinošas bildes, lai izvairītos no pārpratumiem starp Pasūtītāju un Vekalu – Pakalpojumu sniedzēju.

Pasūtītājs nevar izmantot atteikuma tiesības: 

· Ja prece bija izmantota vai lietota (apģerbi, apavi) preces atteikuma tiesības periodā (14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas).
· Ja oriģināls iepakojums vai prece tika bojāta Pasūtītāja vainas deļ.
· Ja prece tika piegādāta pēc individuāla pasūtījuma. 
· Ja preces atgiešana saistīta ar Pasūtītājam izdivigāku cenu, ko piedāvā cits Pārdevējs/Veikals.